Öland

Öland
Solnedgång

fredag 2 oktober 2015

En vanlig fredag

Hann med mer än jag trodde på jobbet. Hann tom göra lite av tisdagens sysslor dock inte riktigt så mycket som jag hade hoppats på men kunde iaf smita hem straxt före 15. Eller maken hämtade mig iaf då. Kände mig inte svårövertalad.


Stannade till hos föräldrarna och lämnade in Emma's presenter, dem hon skulle haft förra söndagen. Sen raka spåret till huset. Var inne och uppackad hyfsat tidigt. Har hunnit handla och fixa en del förberedelser inför morgondagen. Dock saknar jag fortfarande drygt 2500 steg. Får försöka hinna Hörninge runt i morgon. Då brukar det lösa sig själv. Måste bara hitta något lämpligt till skoskavet. Blödde häromdagen och har nu läkt ihop med plåstret.... Nåja vatten brukar lösa mycket.


Maken sover redan på soffan så jag tänker också krypa ner straxt. Ska bara som Alfons Åberg sa. (Och på kuppen hoppas jag på några hundra steg iaf.) God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar