Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 19 juli 2012

När man belönar sig själv

Faktiskt något jag rekommenderar. Man inte bara får något av sig själv, man får också något man vill ha!

Körde längs östra sidan och passerade Lerkaka. Där finns liten röd stuga som säljer hantverk. Finns mycket fint där. Och till helt acceptabla priser. Dvs man har råd att köpa något iaf. (En kopp kaffe kanske eller en glass?)

Själv belönade jag mig med detta halsband. Mycket fint. Tom så fint att lilla Emma tyckte hon kunde "låna" det...... Men det är gjort av glas så jag var inte lika förtjust i den iden.



Varför jag behövde belöna mig? Vet jag inte men jag kan säkert hitta på något......

2 kommentarer:

  1. Snyggt!
    Man behöver inte alltid veta varför man ibland belönar sig själv, vi är helt enkelt värda att belöna oss själva ibland... :)

    SvaraRadera
  2. Det var snyggt . Glashängen är så fina

    SvaraRadera