Öland

Öland
Solnedgång

söndag 18 december 2011

Nu kan hon komma.

Dottern alltså. Datarummet är iordningställt och hennes byrå är uppburen. Har tom fyllt upp med en del nya fräscha underkläder. Ja det blev några linnen, leggings och en tröja också. Men lite nya kläder kan väl vara trevligt nu till jul?


Nu är frågan om hon vill sova i datorrummet eller i Tv rummet. Men datarummet kan man stänga dörren och det lär dottern uppskatta. En annan fråga är hur mycket jag kan jobba hemifrån. Och hur mycket jag kan ta ledigt. Men det löser sig. Har tom fixat skål med godis till henne.

7 kommentarer:

  1. Det är så mysigt när barnen kommer hem,
    hoppas ni får en mysig jul med mycket
    tid tillsammans :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en supermysig julhelg!

    SvaraRadera
  3. Visst är det kul att förbereda med saker som man vet uppskattas? Så roligt det blir för er att få träffas igen./Gullvi

    SvaraRadera
  4. Härligt :) Hoppas ni får en riktigt fin jul och att du inte behöver jobba så mycket :)

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt ni kommer att få :)

    SvaraRadera
  6. Tack vad du är snäll som köpt änglar till mig :)
    Ge mig din mail så skickar jag min adress, har fått den förut men hittar den inte.

    Kram

    SvaraRadera