Öland

Öland
Solnedgång

söndag 11 december 2011

Bättre dag

Varit bra väder idag. Har tom varit ute och gått några rundor. Av tre var maken med på den tredje. Och det var den kortaste. Önskar bara att det hade varit ljust en stund till. Dock har all snö försvunnit så här långt och nu får den gärna hålla sig borta tills jag har anlänt till Kastrup i morgon. Vill inte ha några förseningar utan vill ha lite tid att äta något.


Tankat bilen har jag också hunnit med. Maken har lovat att köra den iaf ett par gånger i veckan. Dvs min bil. Är inte hemma förrän på fredag och trots allt mår bilen bättre av att rulla. Några tomtar har kommit upp till. Men än är det några kvar att sprida ut. Ska försöka hinna få ut några till innan taxi kommer i morgon. Fast jag såg på reseplanen att jag fick en timme sovmorgon. Iaf mot när jag trodde jag skulle bli hämtad.


Fick packa den stora väskan denna gången. Ska resa Europa runt i veckan. Frågan är vilka skor jag ska ha på mig. De jag trivs bäst i eller de som ser bäst ut? Kanske skulle packa ner det ena paret. Bara en dag då jag inte kan ha de bekvämaste på mig. Eller kanske två dagar förresten. Men kollegorna struntar i vilket och resedagarna bry jag mig inte om vad folk tycker.


Men det får bli morgondagens problem. Kameran skall dock med och har jag tur hinner jag med att ta lite bilder. Men mest skulle jag vilja hitta det sista jag behöver innan jul. Har lovat svågern 2 whisky och dem skulle jag gärna vilja få med mig. Nåja den som lever får se. Ha det gått!

5 kommentarer: