Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 8 december 2011

Julpyntning pågår

Har pyntat lite undan för undan. Börja bli rätt ok. Är dock inte riktigt klar än.


Men köksfönstret gör jag inget mer med. Tror jag iaf.


Blir det mer i detta fönster i datarummet, då ställer dottern dit det när hon kommer. Tänkte hon skulle få sova där.


Ska väl vara isf dessa tre tomtar som får lite mer sällskap på den låga bokhyllan. Men jag tror jag låter dottern plocka dit mer om hon vill ha mer sällskap.


Det ena fönstret i tv rummet. Fido får stå framme mest hela tiden nu. Tycker det behöver damsugas mest hela tiden.


En av årets nyheter. Tycker den var söt. Blir lagom med godis till mig och dottern. Sedan får vi äta frukt.







Tomtar finns gömda lite överallt. Ibland får man titta lite extra för att se dem. För enkelt att se dem ska det väl ändå inte vara?







Tomtar som väntar på att bli utplacerade. Dock kan det nog tänkas att några till blir bortsorterade för alltid. Ja om nu inte någon av döttrarna vill ha dem förstås.


Av våra gamla gardiner är det inte många som funkar. Så jag försöker dekorera dem istället. Fast jag fick ett presentkort på Hemtex på 1000kr. Kanske kan räcka till gardiner?


Slottsfynd. Den vita köpte jag förra året den grå i år. Jag gillar deras ansiktsuttryck.

7 kommentarer:

  1. Wow! Så fint du gjort :) Härligt ögongodis :)

    SvaraRadera
  2. Vad juligt och fint du har gjort,
    många söta tomtar.
    Då väntar vi på varsin liten Ida :)
    Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  3. Massor med fina tomtar du har. Just nu är mina favorittomtar sådana som den vita och grå. Hos mig blir det inte några tomtar. Orkar inte plocka bort saker för att få plats med dem.
    Fatttar bara inte hur jag ska kunna göra kommentarer här, är inloggad men det fungerar inte. Gullvi

    SvaraRadera
  4. Så fint du har fått det. För 1000kr borde du kunna få en hel del gardiner=)

    SvaraRadera
  5. Carro, på Hemtex är det tyvärr dyrt...... Men det är ett presentkort till på g hem fast då på "bara" 500kr.....

    SvaraRadera