Öland

Öland
Solnedgång

lördag 22 december 2012

När man förebereder sig för ledighet

Då följer man med maken ut på galej med en hög kollegor. (Vi jobbar ju på samma företag även om vi i det dagliga med lite tur kan äta lunch ihop.Så hinns vi inte träffas så mycket mer. Och det bara om jag råkar vara på kontoret.) Sagt och gjort straxt efter 17 möttes vi på Harry för en gemensam måltid. Denna gången hade de beslutat att respektive fick följa med. Annars hade ju inte ens jag fått följa med.....


Vi skulle bara vara med några timmar och sedan gå hem så vi hann göra lite hemma. Några timmar blev fem. Men trevligt var det. Så får jag så följer jag gärna med fler gånger. Fast nästa gång kanske jag skulle betala för oss. För igår fick maken göra det.

Maken väntar på sin tur att få betala.




1 kommentar:

  1. Klart jag ska visa vad det är i Lisas paket :)
    Va roligt att ni fick en trevlig kväll.
    Kram!

    SvaraRadera