Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 1 november 2018

Helgen närmar sig med stormsteg

Måste ha varit trött i morse för jag vaknade inte förrän maken skulle ge sig av till jobbet. Normala all vaknar jag när hans väckarklocka ringer. Gick därmed miste om den där stunden när man kan ligga och dra sig. Fick i stället stiga upp med en gång. Överlevde det också. Var på jobbet när jag skulle också. En aning behagligare att gå idag så jag hade gärna gått en stund till.


Fick lite mer introduktion och därmed lösa upp lite som inte var i fas. Har även hunnit jaga lite leverantörer på svar. Dom tom ringer mig efter att jag har mejlat och lovar bot och bättring. Nu återstår att se om så är fallet. Hunnit få svar på ett par knutar och fixat nya på andra ställen. Vore ju synd om man fick tid över.


Fick för mig att gå hem en aning tidigare idag men var inte hemma förrän en aning senare. Lagom temperatur idag. Inte varmt kanske men det var iaf inte så man blev till en vandrande isbit. Gäller att njuta när tillfälle ges. Ok jag handlade något att äta idag samt lunchlåda till i morgon. Frukost blir jag bjuden på i morgon så det behöver jag inte bära med någon. En kollega som slutar och bjuder på frukost istället för tårta. Och med tanke på att tårta inte är något jag är speciellt förtjust i så är jag väldans tacksam för frukost.


Nu återstår att packa ner det sista inför helgen. Tänkte slå ihop laptopen tidigt ikväll. Och har så mycket som möjligt klart redan i kväll. Helst ska det bara vara att packa ner lunchen i morgon bitti. Behöver komma upp och iväg en aning tidigare då jag inte kommer att kunna gå mycket alls i morgon och hur det än är vill jag ha ihop mina steg. Lika bra att göra med en gång. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar