Öland

Öland
Solnedgång

måndag 3 december 2012

Och snön den bara faller

Tittar man ut är det väldigt vackert. Men snöa en hel dag? Och flingor stora som dassalock??
Tur maken kör denna veckan och jag inte behöver köra. De dagar maken är iväg kör en kollega. Det värsta som kan hända är att vi tar min bil men att kollegan kör.


Gammal bild med dubbel snömängd och utan sol. Samt en massa som trillar ner. Kan Ni föreställa Er det så har Ni bilden på hur det har sett ut hela dagen från mitt kontor.

Nåja, blir det bara liggande kan jag stå ut med det. För förr eller senare har man ju fått bort det från vägarna. Det är bara under tiden det faller som jag inte är helt förtjust att köra. Och nu är vi i december så det ska väl snöa då antar jag. Hellre december än mars.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar