Öland

Öland
Solnedgång

måndag 31 december 2012

En lördag i stora staden.

Vädret var väldigt grått och trist. Men framåt eftermiddagen fick vi nog av att inget göra mer än att sitta inne och prata. De vi var hos kom med förslaget om bio och då Hobbit. Det är en film som jag velat se sedan den började filmas.


Dock har jag problem med att se 3D film och enda stället med vettig tid var Sollentuna. En aning tidiga var vi så vi hann med varv på köpcentret intill. Fanns en hel del men jag köpte endast det jag behövde. Ett par svarta lite kraftiga leggings. Av någon anledning så slits de. Och de gamla fick jag slänga för det gått hål i dem. Kedjan jag brukar köpa dem i fanns även här. Så nu har jag ett par nya.


Filmen var bra någon strids scen kändes onödigt lång. Men den hölls sig hyfsat bra till boken. Värst är att det är långt tills nästa dels släpps. Och frågan är hur man ska klara sig dit. Dags att läsa boken igen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar