Öland

Öland
Solnedgång

fredag 13 april 2012

När man troligen är rätt knäpp.

Har fått för mig att vi ska ha en läsplatta. Har spanat på en Samsung Galaxy tab 10,1. Men var gång jag har varit inne har den på 16GB varit slut. Oavsett om jag har kollat efter vit eller svart. Vad gör då en människa som jag?? Lägger bevakning och inväntar att det kommer in en igen??

Nope inte jag. Jag beställer en på 64GB istället!! Och inte nog med det, jag kommer troligen att ge maken den dessutom!! Sätt hänglås på alla inköpsstället ett tag nu är Ni snälla! Det börja bli en anings för dyrt detta för jag har ju fortfarande ingen.........


3 kommentarer:

  1. Smart av dig att fixa sysselsättning till maken så han inte märker att du åker iväg...

    SvaraRadera
  2. Jag har spanat på Ipad i ett par år nu, men än så länge inte köpt någon. Däremot köpte jag en ZTE då Telia hade ett erbjudande där de såldes för 900:-. Kunde inte låta bli eftersom jag ville lära mej och tyckte priset var rätt.
    Nu är min ZTE lite för liten. Jag vill fortfarande ha en Ipad, tror jag. En Ipad3.

    Vad fick dej att välja Samsung Galaxy?

    SvaraRadera