Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 2 juli 2019

Trötta tisdag

Varit trött sen jag vaknade. Då vaknade jag ändå och somnade om efter klockan hade ringt. Men jag kom upp, blev klar och kom iväg till jobbet. Hann inte ända fram innan det regnade idag heller. Men idag hade jag både jacka på mig, regn poncho och paraply med. Dock en aning kallt om tårna som var i ett par sandaler. Tur de tinade fort.


Ena mötet efter det andra och så en massa panik ärenden under tiden. Det största problemet kommer vi ingenstans med just nu. Så fort vi tror vi närmar oss en lösning så kan det elimineras. Nåja nu ska vi jobba lite parallellt fram till semestern. Dvs de övrigas semester för de jobbar sista dagen på fredag och jag på onsdag nästa vecka.


Såg till att sluta i tid idag och gick hem. Bara för att äta, fixa till maten till jobbet i morgon och därefter ta på skorna och gå en runda till. Men med skor på så tårna kunde få lite värme. Hade jag inte tagit den promenaden hade jag troligen somnat på soffan. Bättre att sova nu. Så God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar