Öland

Öland
Solnedgång

måndag 1 juli 2019

Börja nedräkningen snart

Men det är 7 dagar kvar att jobba så jag avvaktar ett par dagar till tror jag. Vaknade i morse och var rejält seg. Men upp kom jag och iväg. Inte alls lika varmt och skönt här som det var hemma. En tunn jacka hade inte gjort ont. Men gissa var de är? Japp i huset. Tror dock det får bli en kofta i morgon. Det värsta är att jag bara sandaler till fötterna här. Och det har jag inte klurat ut hur jag ska lösa. Nåja blir det inte kallare så lär det funka.


Rätt seg dag på jobbet så efter 8,5 timmar stämplade jag ut och gick hem. Det var dock inte för kallt så jag passade på att gå i nästan 2 timmar. Fick dock ta på regn ponchon innan jag kom så längt för det skvätt lite hit och dit uppifrån. Blåste dock också så helt torr höll man sig inte men iaf skapligt torr. Passade på att handla lite. Dock inte vatten och bröd. Men det får bli inköpt i morgon. Har iaf till jobbet i morgon.


I övrigt har inte mycket skett idag. I morgon ska jag försöka uppbåda lite ork för att fundera på vad jag vill ha med hem över semestern. Har förvisso några dagar nästa vecka också men behöver veta hur mycket jag har plats med hemma. Tänker inte ha det i en påse på golvet. Så troligen blir det en utsortering också. Men nu ska jag iaf sova. Så det får bli en annan dags bekymmer.  God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar