Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 4 juli 2019

En dag kvar

Dvs denna veckan. Eller bara 4 arbetsdagar totalt innan semestern. Somnade tidigt igår så givetvis vaknade jag redan runt 04,40. Somna om gick inte. Nåja hann med en extra lång runda före jobbet. Och tur var det för efter några timmar började det regnar och det tycks inte ha slutat än. Det regnar dessutom så mycket att maken fick plocka upp mig på vägen hem till lägenheten.


Det märks att det närmar sig semester på jobbet för varannat möte ställs in. Och däremellan har alla panik. Nåväl jag hinner iaf med det mesta av det jag har tänkt mig denna vecka. Förutom de paniksakerna som kommer oanmälda och stjäl en del tid. Men hade lite höjd för det så det som inte hinns med denna vecka tänker jag hinna med nästa.


Då jag fick skjuts hem så är det nu städat, diskat, mycket redan packat osv. Det enda som saknas är promenaden. Får hoppas på uppehåll i morgon. Försöka komma i säng tidigt så jag hinner gå lite extra innan jobbet i morgon också. Har dock lite att göra längs vägen hem. Har bröllop på lördag, födelsedag på söndag (pappa) och så kommer dottern. Så frågan om man hinner med något denna helgen. Så alltså behöver jag hinna med så mycket som möjligt i morgon. Dags att lägga sig med andra ord. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar