Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 27 oktober 2011

Då är man på plats

Och min internet fria tid ska påbörjas. Skulle bara visa syster yster vart jag håller till nu förtiden. Hon får ju gärna följa mig hit.

Idag var Emma vaken och pigg när jag kom. Och medan syrran fixade lite att äta till oss vuxna matade jag Emma. Hon är stor flicka nu och ansåg att man inte längre behöver sitta ner när man ska äta. Man kan ju faktiskt stå i barnstolen också. Dock var varken hennes mor eller jag speciellt road av det. Hon blev bältad.Usch så dumma vi var.


I morgon blir det till att stiga upp tidigt. Bilen ska vara på verkstaden redan klockan 7. Tänkte sedan gå till centralstationen och ta bussen därifrån till orsås och dess marknad i morgon. Länge sedan jag besökte den nu. 2,5 timmar orkar jag nog med att gå där.

Därefter bussen tillbaka till Kalmar. Syrran möter upp i Torsås och när hon åker därifrån får jag min lilla resväska som ska reklameras. Det tänkte jag göra innan jag åker ut och hämtar min bil. Därefter åter till min syster. Måste få leka lite med Emma. Har heller ännu inte fått några bilder på henne.

Behöver en hög där hon springer omkring utan stöd. Springer gör kanske inte riktigt men hon går rätt fort iaf. Helst när hon är på väg till något hon inte får. Jisses vilken speed hon får upp. Maken kommer mellan 16.30 och 17.00. Lämnar då min bil här och åker med honom till stugan.

Hoppas jag hittar mina köksredskap i morgon em. Ska ha minst två kartonger tomtar med mig också. Lördag fm blir en tidig start. Behöver in på IKEA. Ska ha två hurtsar och minst 6 paket glimma värmeljus.

Men nu säger jag God natt och på återseende på Söndag!

1 kommentar: