Öland

Öland
Solnedgång

måndag 24 juni 2019

När man har dålig koll

Kom iväg till jobbet i tid och var där så jag skulle kunna gå hem runt 16 eller straxt efter iaf. Det sket sig rejält. Såg var det lutade åt vid lunch så jag halverade den. Så kunde jag slå ihop och gå hem runt 18. Nåja jag hann runt affären för att glömma köpa det som jag dit för att handla. Fick iaf med mig vatten till redan. Maken hade jag skickat att köpa frukt i den andra affären. Och han kom iaf ihåg frukt.


Väl hemma var det till att äta, fixa frukost och lunchlåda till i morgon, packa väskan och fundera på vad mer jag har glömt. Säkert något men då får det bli så. Tandborste, tandkräm och rena underkläder är iaf nerpackat och det är viktigast. Jag hoppas kunna gå hem en timma tidigare i morgon så jag hinner hem och hämta väskan innan jag blir upplockad. Tänker inte gå med den till jobbet alltså. I morgon sover jag på färjan till Polen. Åter tillbaka på torsdag. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar