Öland

Öland
Solnedgång

måndag 17 juni 2019

Överlevde dagen.

Vaknade även idag med att ha ont i ryggen. Så det var till att göra sig klar tidigt och gå en längre runda än normalt. Som tur var vädret toppen. Tog rundan till jobbet som jag normalt tar hem. Var i rätt ok tid till jobbet. Började fundera på dags första mötet började. Men väl på plats så visade det sig att det är först i morgon. Och även om det hade varit idag så hade jag en timme till godo lite drygt.


Det var rörigt förra veckan och jag hade hoppats på att det skulle lugna sig en aning. Näpp inte ett dugg. Men förra veckan var det 2 bekymmer men bara en leverantör så är det nu flera leverantörer och ännu mer röror. Nåja, det är inte leverantörernas fel denna gång så det enda jag behöver göra är att hålla mig uppdaterad och ha koll på att de inblandade leverantörerna får den information de behöver och i tid.


Nåväl efter 9 timmar gick jag hem oavsett. Gick inte riktigt lika långt som i morse men inte mycket mindre. Blev ett stopp i affären på vägen hem så jag kunde köpa lite bröd. Så kvällsmaten blev en macka. Fick handla lite åt maken med. Han ville ha nötter så jag lyxade till det och köpte mig en frukt också. Väl hemma har inte många knop gjorts. Och nu är jag på väg ner i sängen. Behöver sova. Hoppas vakna utan smärta i ryggen i morgon. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar