Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 19 juni 2019

Äntligen mitt i veckan

Jag hann ren bädda, packa osv innan jag gick till jobbet. Skulle jobba till runt 17, det visste jag redan innan jag gick i morse. Så jag unnade mig en aning längre runda till jobbet. För direkt efter jobbet var det att resa hem. Dvd ingen mer motion idag: Men motionera har jag fått göra de lux. Dock bara hjärnceller. Hann påbörja en del av det jag ville ha gjort innan jag skulle hem. Dock tog det bara ett par timmar innan det skrällde till rejält. Nåväl jag hann få i mig frukost iaf.


Men lunchen  den brann inne å andra sidan så smet jag redan straxt före 17. Lite måtta får det vara. Tillbringade hemresan med att läsa mejl osv som jag inte hann med under dagen. Dock hade jag hunnit med en del som jag trodde jag skulle få lämna till nästa vecka. Alltid något. Om det var grått och lite halvt trist väder i morse var det desto bättre på vägen hem. Lite synd att man inte kunde vara ute i det. Får hoppas på en fin dag i morgon.


Det som återstår idag är att borsta tänderna. Behöver upp rätt tidigt i morgon med. Har en del att hinna med även om chefen säger att det inte är någon sådan panik. Men det handlar om uppgifter jag gärna vill ha avklarade så vi kan ta nästa steg. Återstår dock att se hur det går men det tar vi i morgon. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar