Öland

Öland
Solnedgång

fredag 14 juni 2019

Ofrivillig paus

Till viss del då. Min Laptop vägrade rätt vad det var att låta sig laddas. Hade nog varit glapp i nästan 2 år innan så direkt förvånad borde jag nog inte varit. Men om man bara höll sladden i rätt läge funkade det ju. Tills för ett tag sedan då den bara tvärvägrade. Bara börja leta efter ny. Men man vill ju veta att man får något som man trivs med. För hur det än är så har jag dem i runt 6 år innan de ger upp.


Nu har jag lyckats med att hitta en som jag kan stå ut med i ett antal år. Har även lyckats skrämma liv i den förra så pass att jag har kunnat hämta bilder, lite filer och annat som jag ville ha kvar. Det är dock inte över flyttat till denna men väl till ett minneskort. I övrigt har jag ömsom varit lat och ömsom rätt effektiv. Det sista dock mest på jobbet. Men det får Ni mer om i morgon eller så. Behöver sova lite känner jag. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar