Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 27 december 2016

Inget nytt under solen.

Fy vad det blåste i natt. Nu vet jag en fördel med lägenhet i källaren mot vinden.  När den ligger i källaren så hör man inte blåsten. Men blåst hörs väldigt väl i vinden. Vaknade med andra ord ett antal gånger. Dåligt med sömn men kom upp och var tidigt på jobbet. Vilket berodde på att jag inte ville köra bort bilen igår utan fick ta den i morse.


På jobbet hände inte mycket förutom att jag håller på att förbereda en revision som ska utföras i morgon och på torsdags. Ledningssystem och bara några få i ledningsgruppen på plats. Kan bli intressant men revisionen ska vara klar innan den 10-e jan. Och chefen har gett mig semester nästa vecka....


Gick i vilket fall från jobbet i hyfsad tid. Byggde nästan inte på flexen alls idag. Men jag saknade 13 000 steg i går och jag tog bilen till jobbet idag. Fick ta en promenad hem på en timme. Fick iaf ihop totalt 12 000 steg innan jag var hemma. Då saknades 3000 steg för idag och fortfarande alla från igår. Skulle bara äta lite och lite vila innan jag skulle gå till andra änden och kompisarna. Behövde ladda mobilen lite också. Råkade somna en 3 kvart. Blev inget med det besöket. Men promenad på nästan 1,5 timmar blev det och 7000 steg för gårdagen. Lika mycket i morgon och jag är ikapp.


Nu är det sängen som gäller så jag kom upp tidigt i morgon. Behöver tvätta håret men vill ha det hyfsat torrt innan jag går. Det tar en stund innan det är det. Behöver därmed komma upp tidigt. Så sova var det. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar