Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 13 december 2016

Händer egentligen inte mycket

Man vaknar så trött att det snurrar i hela huvudet. Valde att ligga så länge jag kunde idag. Sen såg jag till att ta en omväg till jobbet. Frisk luft kunde ju kanske hjälpa? Kan tala om att det gjorde det inte men jag kom fram och jag har fått det mesta som jag behövde göra gjort. Fick lite till. Var ju dock sen till jobbet så jag tänkte ta igen det innan jag gick hem. Gjorde det dubbelt upp.


Sysslorna på jobbet har mest handlat om att jaga leverantörer på åtgärder för att senare upptäcka att det nog inte var deras fel. Fast det skulle visst chefen fixa i morgon. Fick order om att inte göra något innan han hade klurat ut något bra. Men jag fick några leverantörer till att göra förbättringar iaf. Tyvärr inte dem jag helst vill ha avslutade ärenden med. Nytt försök i morgon igen.


Hade iaf hyfsat med steg när jag kom hem idag. Skulle egentligen ha gått till kompisarna men ena höften spökar. Funkar hyfsat med ibumetin men valde att vila den lite. Får ta en tur i morgon.Ebba behöver ju lite extra gos. Hennes kompis hälsar på dottern i huset. Så nu är hon om möjligt än mer gosig. Fick istället bli en kortare promenad bara.


Nu ska jag straxt ta ytterligare en tablett och sedan försöka sova bort det hela. I morgon skulle vi visst äta julmat. Och nästa vecka bjuder jobbet på lunchtallrik. Och jag som inte är så förtjust i julmat men med lite tur får jag välja själv vad som ska hamna på tallriken. Dvs mycket lax och mycket lite av det övriga. Sen avsluta med gröt. Om de nu inte har hävt i en massa grädde i den. För då blir jag nog ledsen. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar