Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 15 juli 2014

Ibland är det bra med regn.

Nu i lördags var jag och hämtade dotterns paket. Passade på att gå en runda. Maken var ju inte med så här skulle väskbeståndet synas ordentligt. Hittade en snygg modell men inte i en färg som jag ville ha. Hittade en färg men inte i en modell som jag kunde tänka mig. Hittade dock en liten skylt till makens brevlåda.




Man får ihop så mycket papper ändå utan att behöva en massa reklam också. Dock var den jag köpte en aning defekt. I söndags var vi och bytte den mot en rak och fin. Dock regnade så passa att jag blev dygnsur om fötterna. Fick bli ett par skor också.



Väldans sköna och till ett väldans bra pris. Så bra pris att det visst några till:






Ops det blev visst fyra par. Dock var samtliga ihop billigare än den enda väska jag nästan kunde tänka mig....

1 kommentar:

  1. Då har du ju tjänat på affären ändå!! ;-) Snygga skor!

    SvaraRadera