Öland

Öland
Solnedgång

söndag 23 oktober 2011

Ännu en helg närmar sig sitt slut

Har inte gjort mycket alls. Fick inte ens stek till middag. Hittade allt jag behövde utom just stek i affären. Fick bli karrekotletter på grönsaksbädd i stället. Men det hade varit gott med stek. Nytt försök i morgon? Fick nämligen så mycket över att det blir matlådor till jobbet i morgon.

På min gamla blogg har jag precis dragit igång en utlottning av godis. Någon som är intresserad går det att anmäla sig där.



Det ena jag behöver göra mer i kväll är att förbereda kläder, passerkort, telefon och nycklar inför morgondagen. I morgon lär jag inte hitta varken det ena eller det andra. Är totalt blind på morgonen, behöver några timmar på mig att vakna till.



Har en hyfsad lugn vecka framför mig. Om allt blir som planerat blir det en massa möten med samtliga på kontoret. Ibland är det riktigt trevligt med live meeting och telefonmöten. Dock lär det bli en del resor innan jul i vilket fall som helst. Dock blir det iaf en kort och en ännu kortare, nästan inte ens resa......

Nähä, dags att förbereda. Tidigt i morgon som vanligt.

1 kommentar:

  1. Oh Salmiak! Det var min favorit när jag var barn. Ja nu med men de finns ju inte nu :-(

    SvaraRadera