Öland

Öland
Solnedgång

måndag 20 oktober 2014

Lördag em

Make for ju iväg för att hämta de sista stenarna medans jag lagade mat. Jag fuskade det blev bara taco's. Fast det hade vi å andra sidan redan bestämt i fredags. Maken hann innan affären stängdes och precis exakt då de stängde var han klar för att betala.


Väl hemma var det till att äta lite snabbt. Av någon anledning blir det allt mörkare på kvällarna sam tidigare för varje dag. Jag öste upp grus, maken jämnade till och jag bar fram sten. Vi hann innan det blev mörkt men ljust var det inte. Eller rättare sagt vi hann med alla hela stenar. De som skulle delas skulle vi ta på söndagen.(Känslan att vakna till regn igår var ingen bra känsla.) Jag försökte sedan ta kväll medans maken ville diskutera trapp, den andra uteplatsen osv. Som tur var kom bror min och räddade mig.






Så här såg det ut när vi var klara.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar