Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 19 juni 2018

Mil efter mil....

Började dagen med att vakna en timma innan jag behövde. Packade det sista och gjorde mig iordning men i annan ordning. Fick bli mer kläder idag än igår men bekväma att köra i. Kom till jobbet så jag hann fixa det mesta som behövdes och vara med på morgonmötet innan jag åkte till leverantören som jag hade möte med idag. Där händer det saker.


Vid lunch var vi klara så då var det till att sätta sig i bilen och köra i 7 timmar till plus pauser. Tankade innan norska gränsen och så hade jag en stopp och köpte nötter, chokladbit samt mer dryck, Nu har jag även dryck så jag klarar mig till hotellet i morgonkväll. Tog en stund att hitta parkering. Som kostade typ 200 spänn. Hmm och jag som tyckte det var dyrt hemma. Nåväl vid nästa hotell är det gratis så det jämnar ut sig.


Checkade in, bar upp packningen, ringde maken och sedan fick det bli en promenad. Glömde dock fota. Hoppas jag hinner (läs orkar) ut en runda innan frukost i morgon. Men kan sova en dryg timme längre i morgon. Dock lär jag behöva det. För det blir en lång dag i morgon. Hunnit ringa maken en gång till. Så nu återstår att sätta pc-n på laddning, telefonerna på detsamma, borsta tänderna och sedan sova. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar