Öland

Öland
Solnedgång

söndag 7 februari 2016

Då blev det sent iaf

Måste vara på jobbet i morgon senast 06,30 och helst innan dess. Annars får jag problem att hinna fram i tid. Det i sin tur lär göra att jag får stressa hela dagen därefter. Och det vore bäst om jag låter blir. Men nu börjar vi med denna dag eller mer exakt gårdagen. Den blev ännu senare så det blev en sen morgon.


Men i stället för att sitta och läsa allt på nätet alldeles för länge, så steg jag upp och åt frukost och satte igång. Redan klockan 12 var alla måsten avklarade. Tog maken med på en promenad. -Vi har haft ett helt underbart väder idag. - Solen var varm och go. Fåglarna sjöng och det kändes nästan som vår. Fick knäppa upp jackan, ta av mössan innan vi kommit halvvägs. Fick ihop över 10000 steg och närmare 11000steg.


Åter hemma fixade maken middagen. Vi rensar frysen så idag blev det hamburgare till middag. Sen passade jag på att duscha. Maken smet in till grannen för en kopp kaffe. Lagom till han var tillbaka kom hans dotter med sambo för att hämta bordet som dottern köpte förra helgen. Blev lite prat innan de var tvungna att återvända. Det var något om att jobba natt.


I övrigt har jag hunnit prata en stund med min dotter. Ska ringa upp snart igen så vi kan fortsätta. Hunnit att måla färdigt två bilder. Vi har besökt min bror med familj. Maken passade på att hjälpa till med lite PC bekymmer. Själv matade jag Nalle med lite kattmat. Dvs några bitar. Nu ska bara väckarklockan ändras så jag kommer upp i tid. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar