Öland

Öland
Solnedgång

måndag 10 augusti 2015

Första dagen gjord

Var på jobbet 45 min innan jag behövde och kom inte iväg hem förrän en halvtimme efteråt. Ska jag fortsätta i denna stil lär jag vara i taket i tidbanken före årets brytpunkt. Har dock hunnit med en hel del idag. Och mitt nya skrivbord har kommit. Det blir dock inte monterat förrän på fredag. Men sen ska jag kunna stå och jobba igen.


Fick skjuts av maken till jobbet och var därmed tidigt. Och hem så skulle jag bara som som vanligt göra lite till innan jag skulle gå. Hann dock hem samtidigt som maken. Nu vila en liten stund sen blir det ytterligare en promenad. Behöver handla lite att äta med.

2 kommentarer:

  1. Kom först och gå sist
    eller
    kom sist och gå först
    (åtminstone varannan gång)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, jag lär nog komma först och gå sist oftast å andra sidan tänker jag inte komma alls vissa dagar i stället som nästa onsdag tex.

      Radera