Öland

Öland
Solnedgång

fredag 31 maj 2013

En snabbis

En lång dag detta. Var kvar lite längre än jag tänkt mig från början på jobbet. Vilket ledde till att jag fastnade i kön till rondellen öster om Växjö. Sluta 16.40 är ingen bra tidpunkten. Inte om man ska köra från Alvesta och österut iaf.

Direkt till Öland. Där plötsligt bilen larma "oil". Hmmm jag fyllde ju på olja för ett par månader sedan. Men ok den fick en liter till iaf. Dock är det service den egentligen vill ha. Lite nojjig när det gäller min bil. Inte märkvärdig ett dugg. Inte ny och fin hellre men den är min.


Har äntligen träffat forna kollegan som jag har försökt att fånga i både Borgholm och Hässleholm. Hon behövde, vi ville bli av med. Bra byte det där. Blev lite till och hade jag fått som jag velat hade det kunnat bli mer. Dock ska vi se om vi inte kan luncha när hon jobbar någon mil bort från mitt jobb. Fast efter semestern någon gång.

Huset står på plats och väntar på tegel. Har tagit bilder på hur det ser ut både ut och invändigt. Iaf hur det såg ut ikväll. Men det orkar jag inte visa nu. Ska försöka fixa det i morgon. Annars blir det söndag eller så. Nu ska jag ta en dejt med kudden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar