Öland

Öland
Solnedgång

söndag 11 december 2011

När maken köper SIG en våg.

Då söker han på nätet i flera dagar. Tills han hittar en som är tillräckligt avancerad. Beställer och meddelar glatt att han har köpt SIG en våg. En som kan mäta fett% och vatten halt och jag vet inte vad. Han har nu fått hem den och väger sig en gång i timmen.


Frågan är om en annan får låna den om jag trots allt skulle vilja veta min vikt? Spegeln skvallrar om att jag inte vill veta. Fast skulle jag inte få låna HANS våg, har vi en nerpackad på Öland. Den talar också om fett%. .Och det fast den var inte  ens hälften så dyr.
Fast nu ska jag ta mig lite godis och se vad som har hänt sedan i morse.....

2 kommentarer:

  1. Oj en sån där våg man hoppas på att vattnet väger mest och att man har ytterst lite fett :)

    SvaraRadera