Öland

Öland
Solnedgång

söndag 12 augusti 2018

Tillbaka till verkligheten

Denna helg har jag verkligen försökt att dra ut på i det längsta. Lyckades endast så där. Vaknat tidigt och somnat sen. (Lär med andra ord sova väldigt gott när klockan ringer i morgon.) Promenerade när regnet äntligen kom igår. Fick bli fika tills det lugnade ner sig. Hade dock först köpt en regnponcho till för den förra låg ju hemma. Strukit hela tvätthögen. Tömt tvättkorgen innan dess. Sett till att blommorna fått vatten alternativt hällt ut för de som var ute. Vill inte ha dem dränkta.


Idag har vi dessutom hunnit besöka makens dotter. Dvs jag har inte gått många meter alls och värre blir det i morgon. I övrigt har jag gjort det jag har kunnat av det som jag borde ha gjort tidigare. Men tränga in 4 veckor på 2 dagar funkar dåligt så det är tur att det har funkat att göra 2 av dem tidigare. Får försöka sammanställa allt jag hade velat göra men inte gjort. Men det får bli en annan dag för nu behöver jag sova. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar