Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 26 september 2019

2 dagar i ett

Haft en seg vecka och behövt gå en aning längre om morgnarna för att vakna till och därmed varit lite sen till jobbet. Inte för att det spelar så stor roll för före 17 tycks jag inte kunna ta mig hem oavsett om jag börjar straxt före 07 eller 07,30.  I tisdagen gick åt till att sitta på möten eller förbereda onsdagens leverantörsbesök. Mycket information var det frågan om, Blev inte mycket promenader heller på tisdagen. Dock mer på vägen hem från tisdagens mastodontmöte- Var helt urlakad så det blev en tur på 2 timmar.


Idag har inte mycket mer blivit gjort. Mer än städat undan det som man skulle ha gjort under gårdag. Och så ytterligare ett leverantörsbesök idag. På eftermiddagen då. Så inte hem före 17 idag heller. Men i morgon är besöket på fm. Vilket passar bra då det är skördefest på Öland just nu. En anings fler människor som vill dit än en annan då. Har planerat att sluta vid lunch. Eller så snart det går där efter. Vill gärna komma hem innan man måste åka igen.


Ska för övrigt få besök i helgen. Och med tur få stenskottet lagat redan på lördag. Inte säkert men det hade varit bra. Varit skönt om det löste sig innan kylan kommer och hela rutan går i bitar. Men först ska jag ta mig igenom en fredag. Lika bra att försöka sova lite. Ska "bara" lite först. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar