Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 21 april 2016

Fixade även denna dag

Nu är den värsta perioden snart över för en månad. Visst jag lär inte kunna sitta ner och inte göra något alls men jag lär kunna gå hem i tid. Hinna äta osv. Segt i morse men kom upp. Kom till jobbet och kunde hämta det som låg färdigt att ta med för att åka till leverantör. Månadens sista leverantörs revision. Nästa månad har jag bara en som det ser ut just nu.


Underbart väder men något blåsigt. Företaget var litet så det blev inte allt för många steg så det vartur att jag gick fram och tillbaka till jobbet. Som förväntat var jag inte tillbaka så jag kunde lämna jobbet före 18. Eller jo hela tre minuter innan kunde jag gå hemåt. Idag mötte inte maken upp men å andra sidan kom jag hem och kunde lämpa av lite innan vi gick ut och gick. Han var ju tvungen att få diska klart så jag slapp. Under tiden passade jag på att packa ner merparten av det som ska med hem i morgon.


Tog ett extra varv innan vi gick runt ICA för att köpa mineralvatten. Något uttorkad så mineralvatten är bättre än kranvatten. Blev visst lite choklad också. Men nu är energidepåerna dömda. Nu gäller det att fylla på igen. Tur jag vet vad jag ska göra i helgen. Dock ska rapport skrivas, reseräkningar göras, tider justeras osv i morgon. Behöver dock smita hem en runda i morgon och fixa en sak. Hoppas dock att det ska gå rätt fort annars ligger jag pyrt till.


Behöver iaf sova 5 kvart i halvtimmen för att få ihop lite ork till i morgon. Börja se fram emot nästa vecka. Bör bli förhållandevis lugn. (Om nu leverantörerna gör som de ska.) Ska bara ta mig dig först. God natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar