Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 22 mars 2016

Kanske var att ta i

Kom inte upp riktigt så tidigt som jag hade hoppats på men ändå så jag hade tid på mig. Första delen gick riktigt bra. Trevligt var det också. Dock blir man ändå en aning trött av det. Del nr 2 gick hyfsat. Beroende på hur man ser det gick det nog bra. Sen var det bara att köra till jobbet igen. Nu skulle del tre utföras. Kan dock erkänna att jag gjorde nog inte riktigt allt jag hade hoppats på men iaf 2/3 av det och det fick vara nog.


Hem, kolla vad som fanns i kylen och sedan ut på en promenad. Har inte fått ihop dagens steg men har iaf fått ihop hyfsat. Blev till att köpa färdig mat att äta. Orkade inte fixa till något. Packade det som gick sen ringde maken. Han var lika pigg som jag var trött. Blev 3 kvart i telefon. Var så pass trött att han troligen kan ta om det i morgon eller övermorgon. Sen var det till att diska, plocka ihop tvätten och göra sig i ordning. Och där är jag nu. Ska straxt slå ihop och sova. Hoppas orka upp en anings tidigt i morgon också. Hur det går vet jag inte men hoppas kan an ju. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar