Öland

Öland
Solnedgång

lördag 7 februari 2015

Ingen reda alls

Med denna dag. Var ju trött när jag vaknade och har så fortsatt hela dagen. Efter utflykten i morse har jag iaf packat ner de tomtar och julpynt som jag hade i lägenheten. En kartong till som ska till förrådet. Har även en kartong med bara packmaterial. Men de och lite annat som ska till förrådet kör jag dit i morgon.

Tänker ta med mig en elfa inredning till. Har nu börjat att så pass bra ordning i lägenheten att jag kan börja med garderoberna. Har några olika idéer att testa så hur det blir till slut har jag ingen aning om. Maken har iaf fixat förlängningssladden till kökslampan. Det saknades nämligen en meter. Men den är nu fixad så from med nästa vecka har jag lampa över köksbordet. Som kan lysa också.

Blev inbjudna till ena grannen. Dock var jag så trött att jag inte stannade mer än en timme. Sitta borta och sova känns inte riktigt bra. Så nu ska det sovas 5 kvart i timmen. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar