PJAK's sätt att se livet på
tisdag 4 december 2012
En hög med fina vintriga bilder
Med hög julkänsla. Fast det får Ni inte se några här. Eller vad säger Ni?
Denna svan är det lite synd om. Hela näbben är sned.
Ok här har Ni iaf lite snö. Med betoning på lite.
Råkade landa en fågel precis när jag tog kortet.
Alla bilderna är tagna i den ordning som de visas. Så en hel del är tagna i motljus.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar