Öland

Öland
Solnedgång

söndag 22 januari 2012

Latare än lat

Det har jag varit idag. Inte gjort ett dyft. Inte ens tagit mig ut fast det har varit vackert som ett vykort ute.

Ok jag tömde väskan vi hämtade i förrådet igår. Hmm fick med mig två pappkassar med tomtar. Antingen är jag sent ute eller ute i väl god tid. Skall dock packa ner dessa tomtar i kartong så småningom. Dvs efter nästa besök i förrådet. Det låg även en stor väska till i väskan.

Nog för att jag tänkte ha två väskor med mig på nästa resa men inte de två största. Så denna byter jag ut mot min röda. Det får vara lagom även om det är billigare att betala för en extra vecka än det är att ha övervikt. Å andra sidan tänkte jag inte handla så extremt mycket. Det kan vara mycket snö i Kansas. Och det känner jag inte för att köra bil i.


I morgon blir en halvdag för mig. Tydligen ska ventilationen i lägenheten kontrolleras efter lunch. Kan bli riktigt bra att få åka hem redan till lunch. Fast jag får väl ta datorn med mig hem och fortsätta jobba hemifrån. Annars lär jag få jobba hur länge som helst på tisdag.

Men det tar vi i morgon nu tar vi kväll. God natt!

1 kommentar:

  1. Bra att du kan ta med dig jobbet hem. Ha en skön kväll.

    SvaraRadera