Öland

Öland
Solnedgång

söndag 15 april 2018

Poff och borta

Det var denna helgen. Lördagen med helt ok väder medan söndag inte var lika trevlig. Men man behövde inte ha vinterjackan iaf (även om mössan var på samt vantar av och till.) Förra helgen var trevligare men hoppas på en bättre vecka. Och nog ska vi väl hinna få lite mer värme innan nästa vinter är här. Fast domherren kom och åt idag.


I går blev det totalt 6 timmars promenad och idag "bara" 3,5 plus en timmes fika med trevligt sällskap. Jag hoppas det ska räcka. Hittar inget aktivitetsarmband som jag vill ha så jag letar vidare och får hoppas att jag inte blir allt för lat innan jag hittar ett som jag kan leva med. Maken har varit desto flitigare hemma medans jag har slitit skosulor.


Nu har jag en 5 dagars vecka framför mig som ska tillbringas på kontoret. (Om inte kollegan hittar på något och man får åka iväg.) och veckan därpå är också en vecka på plats med certifieringsrevision. Kan bli intressant, dock behöver jag bara svara för mina bitar som vi samtliga är välmedvetna om att jag ligger en aning efter med. Men jag hoppas hinna ikapp det mesta i veckan som kommer.

Nu återstår sängen så jag kommer upp i morgon. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar