Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 12 april 2018

Åter på plats

Resan till Stockholm gick bra. Likaledes gjorde kursen och resan hem. Blev lite långa dagar men mer om den resan en annan dag. Igår kväll var jag åter tillbaka. Dock sent och väldans trött blev inte något inlägg därmed. Kan inte påstå att jag var speciellt pigg i morse när maken åkte till jobbet. Var dock bara till att kliva upp. Hade inte orkat att packa upp väskan när jag kom hem igår och jag hade en del som skulle med till jobbet.


Den där värmen vi hade i helgen vet jag inte riktigt vart den har tagit vägen. Hade min tjockare vårjacka på mig men det var rätt kyligt trots det. Tur man hade mössan i väskan för det åkte också på efter en stund. Sen var det till att knata på. Blev dock rätt fint framåt dagen. Hann med det jag hade tänkt mig. Eller iaf nästan resten får jag hinna med i morgon. Och gick hemåt en aning senare än planerat men ändå i hyfsad tid.


Tog en aning längre väg hem och tur var det för jag har inte orkat att gå ut mer. Hann dock knappt hem innan jag fick meddelande om att jag hade virus eller kapat fb konto. Mest troligast det sista. För samtliga mina webbläsare var nersläckta och jag var även utloggad från samtliga ställen. Nåväl bara till att öppna upp och rensa samt byta lösenord. Så det är vad jag har roat mig med hela kvällen. Det är ju synd om man vill göra annat. Hoppas nu detta räcker.


Nu är det dags att packa ner det sista så jag kan sova så länge som möjligt i morgon bitti. Ska även förbereda kläder, borsta tänder osv. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar