Öland

Öland
Solnedgång

söndag 8 april 2018

Äntligen

Har inte gjort mer än gått, ätit gott och slappat hela helgen. Om vi bortser från måsten som tvätta, vattna, städa osv. I övrigt har jag bara försökt vara. Eller jo igår så var jag ute och gick i över fyra timmar men det var helt underbart ute så det gällde att passa på. Var inte ett dugg sämre väder idag. Men idag kände jag att jag behövde plocka hemma så ingen 4-timmars promenad.


Nu är väskorna både packade och uppackade. Måste bestämma mig för hur jag gör med onsdagen. Ska vara på utbildning i Stockholm då. Några hundra meter från centralen. Men var fasiken ska man bo om jag åker upp redan på tisdag? Vet att det går ett tåg hem ca en halvtimme efter kursen är slut. Får dock stiga upp så tidigt att jag troligen sover bort hela eftermiddagen om jag åker upp samma dag. Nåja får bli morgondagens problem. Nu ska tandborsten få jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar