Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 15 november 2017

Mitt i veckan inlägg

Egentligen är jag inte säker på vad jag ska skriva eller ens om jag borde skriva något. Jag kom upp, jag kom iväg till jobbet och jobbade på tok för länge. Sen hinner man bara hem och äta, ta en promenad och det är dags för stt sova. Så vad ska man då skriva om? Att man är trött? Säger sig väl självt? Att man hoppas att det blir en kortare dag i morgon? Jo hoppas kan man ju alltid göra men det ser ut att bli så här hela november och ev tom hela december.


Jag har iaf fått papper på vad som gäller tills vi vet mer. Signerat och klart. Jag har fått klart att jag iaf inte behöver attestera mig själv. Och jag har fått iväg ett paket till dottern. Hoppas det håller sig helt hela vägen fram. (En del småsaker som jag tror hon vill ha. Inte dyra alls men användbara för henne.) Har lyckats att få till en vettig plan för den leverantör jag lägger mest krut på. Och i morgon behöver jag även få till en plan på en hel del annat. Men först sova och så hoppas jag livet innehåller en aning mer än denna dag. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar