Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 5 september 2017

Kortis

Kom upp i tid och var klar med allt i så god tid att jag gick till leverantören. Och var där ändå före kollegan. Besöket gick bra och vi var klara i tid. Dock lät jag kollegan ta med min dator. Ska ändå mötes på systerfabriken i morgon. Den var en anings tung att bära 3,2 km. Hann tillbaka i lagom tid för att kunna möta upp en klasskompis från grundskolan.


Då det var riktigt trevligt väder blev det en helt ok promenad som avslutades med lite mat och en massa prat. Det var visst ca 29 år sedan vi sågs. (Kan också "bara" vara 26 år sedan. Det beror på om hon var med på en gemensam kompis bröllop. För det var 26 år sedan.) Var en del att ta igen. Vi enades iaf att vi inte väntar lika länge tills vi ses nästa gång.


Blev en promenad efteråt också. Jag skulle till hotellet och hon till bussen. Båda låg ungefär på samma ställe så vi tjatade vidare till bussen kom. Blev hotellet för min del. Har förberett det mesta inför morgondagen. Bara tänderna kvar och en signal till maken om han inte somnat. God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar