Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 7 december 2016

Ett mycket kort inlägg

Nu är halva kursen gjord och jag klarade provet igår. Ett kvar i morgon och sedan bara prov på fredag. Vaknade redan 03,17 i morse och kunde inte somna om. Bara att ta fram kursboken och plugga med andra ord. Gissa vem som var trött mot slutet av dagen idag? Dessutom hade vi en längre idag idag än tidigare. Bara för att hinna med allt som vi ska hinna med. Vi tenderar till att diskutera och ifrågasätta det mesta. Allt från texten till utförande.


Hann iaf ta en mycket kort promenad före kursen idag. Och har fått ihop stegen exakt efter kursen också. Chefen ringde mitt i värsta diskussionen idag för att få lite hjälp med frågorna på revisionen som pågår hemma. Tror jag lyckades helt ok. Fick en observation då vårt underlag från HQ är något tunt vad det gäller miljö delen när vi reviderar leranimatörer. Vet dock precis hur vi ska komma till rätta med den avvikelsen. Behöver bara övertyga HQ om det. Nej, behöver plugga igen. Ska bara borsta tänderna innan jag kryper ner och börja plugga tills jag somnar. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar