Öland

Öland
Solnedgång

fredag 28 oktober 2016

När tiden inte riktigt räcker till.

Blev inget andra inlägg igår. Men täckningen är inte den bästa på tåget och väl hemma hann klockan bli midnatt. Så jag valde kudden. Kan inte påstå att jag var speciellt pigg i morse. Kollegan som har koll på lite allt möjligt frågade om jag tränade inför zombie eventet som skulle vara i Växjö denna helg. Jag tyckte att jag inte ens behövde träna för kroppen rörde sig fast hjärnan var i koma.


Hann och göra allt viktigt. En del som trillade in under dagen men inget av det som var tänkt. Sen gick jag hem en timme tidigare. Packade ihop det som skulle med. Packade bilen och lät maken köra.


Ett stopp i Kosta mycket blev det. Maken skulle kolla skor och jag efter jacka. Maken hittade skor men jag fann ingen jacka. Eller det fanns massor men ingen som jag ville ha till ett pris jag var beredd att betala. Funderar på om det går att laga en dragkedja.  För min bara öppnar sig när jag har stängt den.


Sen blev det hem. Packade upp och jag fick klä på mig och gå ut och gå. Släpade 40000 steg. Nu är det 28000steg men jag har 2 dagar kvar denna vecka. Men först sova ikapp. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar