Öland

Öland
Solnedgång

fredag 2 september 2016

Fasikens så trött

Det blev inte mycket mer sömn i natt heller. Och det var trögare än trögt innan jag kom upp men upp kom jag och klar blev jag. Var tom klar tidigare än vanligt. Så jag passade på att plocka ner de flesta tavlorna, packa ner dvdspelaren och Wii spelaren, Och lite annat som hamnade i hallen. Så nu behöver den tömmas igen innan vi kan bära ut de sista möblerna. Sen var allt försprång borta och jag hade inte ens diskat.


Helt ok väder att gå i och jag lyckades trots den onda foten gå in lite tid. Fast jag sitter rätt still på jobbet just nu. Går inte gärna utan låter alla komma till mig i stället. Inte helt fel för nu är jag snart i fas med det som jag låg efter med innan. Alltid något positivt. Behövde heller inte gå hem idag. Maken hämtade mig så vi kunde åka direkt. Han hade också varit snäll och fixat disken innan.


Sov rätt bra större delen av resan hem och hade kunnat fortsatt om jag inte hade behövt handla. Maken erbjöd sig att stanna vid affären när vi körde hem men jag tyckte det var bättre att jag gick ner och tillbaka. Och det var tur det för jag hade sovit redan då annars. Men jag var rätt sugen att ringa efter maken och be honom hämta mig. Kom dock både dit och hem gående. Sen var dagens steg räddade.


Handlade bara mjölk, juice och lite snacks. Typ ölkorv till maken. Skulle haft bröd till mig men hittade inget jag vill ha. Ska ändå in till Kalmar i morgon får hoppas att jag hittar något då. Nu är det sova som gäller. Får inte sova i imorgon bitti heller men hoppas få sova till 7 iaf och om jag förbereder tillräckligt bra en stund till. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar