Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 3 mars 2016

Tröttast?

Förstår egentligen inte varför jag är så trött idag. Fast det klart jag var rätt pigg tidigare idag. Men för att börja från början så kom jag upp en dryg timma tidigare än vanligt och kom ändå hemifrån en kvart senare. Råkade fastna lite framför draken. Fuskade och tog bilen. Upptäckte dock rätt tidigt idag att jag saknade ett örhänge och då det var mina favoriter så kunde jag inte låta bli att fundera på om jag hade glömt att sätta i det i örat efter duschen eller om jag hade tappat det. Smet hem på lunchen och letade. höll på i en dryg halvtimme utan att hitta det. Sen råkade jag lyfta på lampan och där under foten låg det. Jag hade inte tappat det. Båda sitter nu i varsin öronsnibb.


Gick tillbaka till jobbet. Sen har jag sprungit mest hela eftermiddagen. Nåja, det var en hel del springande innan dess också men det blev bara värre. Halv fem gav jag upp och sprang hem. Kunde inte göra mer iaf. Var bara att gå direkt till stationen och plocka upp maken. Då jag inte orkade handla så jag hade något att äta så fick det bli S:t Clair. Som bjöd på en positiv överraskning men mer om det vid ett annat tillfälle. Maten var för övrigt lika god som alltid.


Väl hemma igen satte jag mig vid draken och målade mer. Maken fick ta disken så jag kunde fortsätta måla. Har dock förberett en del inför morgondagen dock inte allt. Men jag blev klar med även denna drake. Jag kan nu ge Emil dem båda på lördag. Sen kan jag bara hoppas att han blir nöjd. Har efter detta packat ner mina pennor. Frågan är bara vad jag ska måla nu? Men det löser sig. Dock inte idag för nu ska jag borsta tänderna sen tänker jag sova. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar