Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 1 mars 2016

Nu ger jag upp

För dagen alltså. Vaknade av väckarklockan men snoozade en runda. Orkade bara inte men jag hann till jobbet. Skrapade bilen och packade in det som jag behövde. Kom iväg några minuter senare än vad jag hade tänkt mig men var på plats i tid iaf. Inte så mycket trafik utan det bara flöt på. Följde planeringen och kunde presentera mina fynd och komma iväg även det i tid. Något mer trafik på vägen hem men det gick ändå bra.


Behövde inte lämna bilen på jobbet för chefen skulle ha den direkt efter mig. Han fick den något tidigare än utlovad. Har även hunnit påbörja drake nummer 2. Dock något slut i huvudet så jag målade bara en stund. En promenad för att få tillbaka huvudet. Funkade ett tag. Förberett maten för morgondagen men just nu är jag så trött att jag tänker borsta tänderna och krypa till sängs fast klockan inte är mycket. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar