Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 23 mars 2016

Nästan iaf

Kom inte upp tidigare och därmed inte tidigare till jobbet. Men jag kom nästan iväg tidigare när jag skulle köra till dagens leverantör. Hann göra det som skulle göras innan iaf. Hann inte men nästan att äta lunch. Det jag hann var att köpa två bananer men inte att äta dem. Dock hann jag äta den som jag hade med mig innan.


Har inte heller idag fått ihop alla mina steg. Igår saknades det 1000 steg och i skrivande stund saknas hälften av dagens steg. Tur det blev väldigt många i måndags och att jag nästan klarade det igår. De steg jag trots allt har fått ihop är tack vare att leverantören var utspridd.


Blev klar med ok resultat med besöket hos leverantören. Finns lite saker att göra men inget utan att de reder det själva. Men jag blev bara nästan i tid. Drog bara över en halvtimme. Hann dock inte skriva in det på datorn. Får jag göra en stund i morgon fast jag är ledig. Så jag bara nästan ledig i morgon. Men bättre att göra i morgon än att glömma till tisdag.


Var och fick med en styck brorson som faktiskt vågade åka med mig hem. Pratade och allt var frid och fröjd, då kom han på att han ville hem. Nåja hans far kunde komma ifrån en stund från sist jobb och kunde därmed mötas halvvägs. Kom tillbaka för en timme sedan.


Det som jag gjorde innan brorsonen kom på att han ville hem har jag nu ogjort. Hade bäddat åt honom. Jag har plockat ihop det. Jag kom på att jag borde kanske äta något så det har jag också gjort. Väntar nu på att mitt armband ska bli färdigladdat sen kan jag gå runt och släcka runt om. Borsta tänderna behöver jag också göra men mest ser jag fram emot att få sova. Så nu skiter vi i detta. God natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar