Öland

Öland
Solnedgång

måndag 21 mars 2016

Lång dag. Igen.

Vaknade ett par gånger innan makens väckarklockan ringde. Och när den väl ringde så var jag sketa trött för vara klarvaken när han ha gått. Halv sex gav jag upp. Blev lite läsande innan jag klev upp. Var på jobbet lite tidigare än jag brukar och blev kvar 3 kvart längre än tänkt. Runt lägenheten för att gå till affären sen. Behövde lite frukt till i morgon. Börjar en halv timme tidigare eller helst mer och kommer att sluta efter18 med lite tur annars 19.


Blev lite taco's när jag väl var hemma en liten stunds vila. En promenad till andra änden av staden har jag också hunnit med. Få en omstart av telefonen och inte ha PIN koden har jag också lyckats med idag. Nu sitter jag och väntar på att håret ska torka lite till så jag kan sova sen. Är rätt slut men lika bra att vänja sig. Det blir värre den närmaste tiden. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar