Öland

Öland
Solnedgång

fredag 18 mars 2016

Jag kommer inte att sakna detta.

Jag gillar inte vägarbeten ett dugg. Dock oftast resultatet av dem. Just nu känns det ändå som om det vägarbete som pågår straxt före Karlsro rondellen i Kalmar  (om man kommer på 25-an västerifrån) trots allt är rätt ok. För detta är faktiskt ännu värre. Det enda som är snäppet värre är alla dem som ska ha helt tomt i hela rondellen innan de vågar köra in i den.





Tänk om de ändå vore klara med ombyggnaden snart så man slapp detta elände. Det är inte ens långhelg. Tänk Er nästa helg när folk dessutom ska igenom denna för att ta sig till Öland och sina sommarstugor. Tur det är påsk så man kan ta kvasten då!

2 kommentarer:

  1. Det är bara häxor som kan ta kvasten, lite bitchig räcker inte.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får jag träna så jag klarar mig ;)

      Radera