Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 31 mars 2016

Ett litet projekt

Jag färgerlägger och tycker det är rogivande. Det mesta som är svart-vitt och mönstrat får mig att fundera hur det skulle se ut om man färglade det. Så är det med tapeten i köket. Där ser ju tapeten ut så här:





Har dock en rulle över. Tänker ta en rejäl bit av denna och färglägga. Sedan köpa en ram och rama in den färglagda biten. Passa in därefter på väggen. Sen bör jag väl veta om allt ska färgläggas eller ej? (Fast då lär jag nog behöva ganska många fler pennor.)

2 kommentarer:

  1. Sjuuukt coolt om du kommer fram till att det är läge att rita på väggen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Någon gång så ska jag nog göra det fast som det ser ut nu lär det inte bli förrän straxt före det ska tapetseras om. Men vem vet "tavlan" kanske möjliggör att det kan ske tidigare

      Radera