Öland

Öland
Solnedgång

fredag 4 mars 2016

Åter fredag och trött

En fördel med fredag är att den ofta tar slut fort. För det är en dag jag oftast är väldans trött och jag har börjat att tröttna på att vara trött. Kom upp i morse efter en del inre strider om jag verkligen skulle upp. Kom till jobbet rätt tidigt. Gjort alla måsten, fixat lite förebyggande och blivit efter med annat. Men om man smetar ut allt över dagen så var det en ok dag.


Blev hämtad och körd hela vägen till ICA. Hade fått min nya mobil. Maken var snäll och plockade dels ihop den men har även startat upp det mesta i den eller iaf det mest nödvändiga som sudoku tex. Nu måste jag bara lära mig hur den funkar men det ska jag väl kunna göra. Ska köpa ett skydd också men tills dess får Hugo funka.  Har även hunnit handla det mest nödvändiga. Tvättat all tvätt redan så det slipper jag i resten av helgen hoppas jag.


I morgon är det kalas hemma hos Emma och Tore med föräldrar. Min ena bror fixar paketet som vi hoppas blir bra. Jag har blivit klar med Emil's drakar så de är nerplockade i en påse, Lina's klänning och varsin sak till Emma och Tore. Allt för rättvisans skull. De tre större barnen ska även få lite choklad men inte förrän efter maten. Annars lär de vara mätta innan de har satt sig vid matbordet. Ska bli trevligt sen hoppas jag vara en aning piggare då än nu. Kanske ska lägga mig redan så det finns en chans. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar